همگام با فناوری‌های روز دنیا
https://raymand.net/wp-content/uploads/2024/01/product-01.png

مقایسه گیرنده‌‌‌های iRoProII و iRoPro

نوشته شده توسط شرکت مکان‌پرداز رایمند | 20 ژوئن 2021 | زمان انتشار: 07:48

مقایسه گیرنده های iRoProII و iRoPro
رایمند با هدف استفاده بهتر از سرویس‌‌‌های GNSS و پاسخگویی به نیاز مشتریان، اقدام به تولید گیرنده‌های 600 کانال iRoPro و 800 کانال iRoProII نموده است.

سیستم‌‌‌های ناوبری ماهوار‌‌های جهانی جی ان اس اس (GNSS) همواره در حال پیشرفت و ارائه‌ی خدمات جدید به کاربران هستند. از این رو شرکت دانش‌بنیان مکان‌پرداز رایمند سعی داشته تا با تولید گیرنده‌‌‌های جی ان اس اس (GNSS) جدید، محصولات خود را با تکنولوژی روز دنیا همسو نماید. شرکت رایمند در سال 2020 به هدف استفاده بهتر و بیشتر از خدمات سرویس‌‌‌های GNSS و پاسخگویی به نیاز مشتریان خود، اقدام به تولید گیرنده iRoProII نمود.

کلید واژه: گیرنده 600کاناله، گیرنده 800کاناله، گیرنده iRoProII، گیرنده iRoPro، گیرنده GPS/
GNSS، مقایسه گیرنده های تعیین موقعیت، گیرنده مولتی فرکانس، گیرنده مولتی فرکانسه


گیرنده GPS/GNSS آیرو پروتو

شکل 1: گیرنده جی پی اس/ جی ان اس اس iRoProII

گیرنده iRoProII امکان تعیین موقعیت دقیق و صحیح با اطمینان بالا در محیط‌‌‌های چالشی را با تکیه بر استفاده همزمان از تمامی فرکانس‌ها و همچنین تمامی سیستم‌‌‌های GNSS با کشف و حذف اثرات محیطی گیرنده و دستیابی به موقعیت RTK FIX فراهم می‌نماید.
گیرنده 800 کاناله به دلیل داشتن تعداد کانال بیشتر، قابلیت دریافت سیگنال از تعداد ماهواره‌‌‌های GNSS (جی ان اس اس) بیشتری را داشته و در محیط‌های چالشی و دید آسمانی ضعیف عملکرد بهتری نسبت به گیرنده iRoPro دارد و پیشنهاد مناسبی برای مهندسینی است که بیشتر در محیط‌‌‌های چالشی کار می‌کنند.
همچنین تعداد کانال بالا با توجه به تقسیم پردازش بین کانال‌‌‌های متفاوت منجربه کاهش توان مصرفی گیرنده جی ان اس اس (GNSS) شده و قدرت باتری و مدت زمان کارکرد گیرنده GPS/GNSS را افزایش می‌دهد، به طوری که می‌تواند تا 35 ساعت بی‌وقفه کار کند.
از دیگر مزیت‌‌‌های تعداد کانال بالا، افزایش قدرت تشخیص سیگنال‌‌‌های خطادار شامل اثر چندمسیری و عدم استفاده این سیگنال‌ها در ماتریس معادلات و مشاهدات است.
در جهت تسهیل فرآیند مقایسه بین گیرنده‌‌های جی پی اس / جی ان اس اس شرکت مکان‌پرداز رایمند، جدولی تحت عنوان معرفی ویژگی‌‌‌های جدید در گیرنده iRoProII در مقایسه با گیرنده‌ی iRoPro شرکت رایمند، تهیه گردیده است:

جدول 1: مقایسه بین iRoProII و iRoPro

مقایسه بین گیرنده های 600 کانال Pro و 800 کانال ProII

جهت بررسی دقیق‌تر می‌توانید دیتاشیت گیرنده iRoProII را مشاهده نمایید. همچنین به منظور اطلاع از قیمت گیرنده iRoProII می‌توانید با واحد فروش شرکت دانش بنیان مکان‌پرداز رایمند با شماره 47276-021 داخلی 103، 104 و 111‌ یا شماره همراه 09120537547 تماس بگیرید.


سایر مقالات را می توانید در این قسمت ببینید.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *