همگام با فناوری‌های روز دنیا
https://raymand.net/wp-content/uploads/2024/01/product-01.png

معرفی واحدها

واحد تحقیق و توسعه

معرفی بخش ها

واحد تحقیق و توسعه

تمامی مراحل طراحی محصولات تولیدی شرکت در داخل کشور و توسط متخصصان داخلی انجام می شود. نظر به اینکه محصولات تولیدی این شرکت، در دسته محصولات High-Tech با کاربری تخصصی و مهندسی می باشد، طراحی آن دارای پیچیدگی های زیاد می باشد. طراحی در سه بخش مکانیک، الکترونیک و نرم افزار صورت می گیرد.

واحد تولید

طراحی شماتیک و PCB محصولات، توسط مهندسان شرکت انجام شده و تولید مدار چاپی، از طریق برون سپاری توسط شرکت‌های داخلی انجام می‌گردد. همچنین مونتاژ قطعات الکترونیکی بر روی مدارهای چاپی به روش ماشینی و به صورت تمام اتوماتیک در داخل کشور انجام می‌شود.

آزمایشگاه

تست‌ها و آزمون‌های محیطی نظیر تست لرزش، دما و رطوبت بر اساس استانداردهای متداول دنیا در داخل شرکت و تست‌های مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار که ( تست IP)، توسط آزمایشگاه‌های معتبر و مورد تایید سازمان استاندارد کشور انجام می‌شود. به علاوه تست‌های مرتبط با امواج الکترومغناطیسی و تجهیزات رادیویی از جمله EMC و Safety توسط آزمایشگاه‌های مورد تایید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام پذیرفته است.

پشتیبانی و آموزش

متخصصین شرکت رایمند با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌های صنعت الکترونیک، نرم‌افزار و نقشه‌برداری، همواره در حال تلاش برای بهبود خدمات به مشتریان و رفع مشکلات آن‌ها هستند و با ارائه خدمات به کاربران در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز، سعی در به دست آوردن حداکثر رضایمت‌مندی مشتریان را دارند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

ارائه گارانتي تعویض فوري و خدمات پس از فروش بلندمدتِ گیرنده‌های ساخت شرکت رایمند، این اطمینان خاطر را به کاربران این تجهیزات مي‌دهد که تغییر و تحولات در مناسبات خارجي و منطقه‌اي، تاثیری بر کیفیت خدمات پس از فروش و پشتیباني مشتریان نداشته باشد و کاربران با خیالی آسوده از خدمات شرکت استفاده کنند. متخصصان شرکت رایمند با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌های صنعت الکترونیک، نرم‌افزار و GNSS، همواره در حال تلاش برای بهبود خدمات به مشتریان و رفع مشکلات آن‌ها هستند و با ارائه خدمات به کاربران در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز، سعی در به دست آوردن حداکثر رضایت‌مندی مشتریان دارند.

واحد گارانتی و خدمات پس از فروش گارانتی و خدمات پس از فروش
واحد فروش فروش
واحد پشتیبانی پشتیبانی
آزمایشگاه واحد آزمایشگاه
واحد تحقیق و توسعه واحد تحقیق و توسعه رایمند